Product

Branding

Development

Działaj.org

Jak skutecznie zaprezentować nowoczesnego dostawcę internetu, czyli strona i rebranding od podstaw.

Realizacja: od 2024 do teraz

Rynek pracy

Źródło problemu

Grupa docelowa: mający luki kompetencyjne młodzi, OzN, osoby z małych ośrodków i osoby o niskich dochodach

Sytuacja grupy docelowej uniemożliwia wybicie się poza tzw. entry jobs (prace niespecjalistyczne, niepasjonujące, niezapewniające perspektyw awansu), co uniemożliwia im realizację ich potencjału lub/i spełnienie zawodowe.

Społeczeństwo traci na braku realizacji potencjału grupy docelowej. Gdyby umożliwić im rozwijać się w pasjonujących ich ścieżkach zawodowych, w gospodarce pojawiłoby się dziesiątki tysięcy specjalistów czy ludzi zajmujących się konkretnymi, ważnymi sprawami. Obecnie ci ludzie mają zamknięte drzwi z uwagi na brak rozwiązania na poprawę ich sytuacji.

Po drugiej stronie istnieje problem samych pracodawców czy organizacji NGO. Potrzeby kadrowe w sferze społecznej są nieskończone, jednak znajdowanie wartościowych osób nie bywa łatwe. Bańka odbiorców i środowiska ogranicza dotarcie i widoczność potrzeb organizacji. 

Działaj.org dopełnia obie te luki. Zarówno lukę kompetencyjną grupy docelowej, jak i specyficzne braki kadrowe organizacji społecznych i firm.

Rynek pracy rozwoju

Wizja platformy

Działaj.org jest nowoczesnym rozwiązaniem typu job board, ale nakierowanym pod rozwój kompetencji, nie pracę zawodową.

Produkt łączy talenty z możliwościami. Organizacje zapewniają możliwości, platforma zapewnia talenty.


Możliwości - Oferty działania kreatywnego zgłaszane przez organizacje (np. Koordynacja projektu, organizacja wydarzenia, tworzenie grafik, programowanie aplikacji).

Talenty - To użytkownicy Działaj.org. Młodzi, ambitni, zaangażowani, szukający miejsc do rozwoju i samorealizacji.

Platforma skupia się na prezentowaniu użytkownikom wartościowych, rozwijających

 i kreatywnych ofert działania

 w organizacjach.

Technologie i umiejętności

Figma

React

Nest.js

TypeScript

Tailwind

Strapi

Design

Product vision

Management

Kontakt

Rafał Kozłowski
Head of Relations

rafal.kozlowski@gi.org.pl

Bądź na bieżąco! Dołącz do kanału:

GI & Friends

Kontakt

Rafał Kozłowski
Head of Relations

rafal.kozlowski@gi.org.pl

Bądź na bieżąco! Dołącz do kanału:

GI & Friends

Kontakt

Rafał Kozłowski
Head of Relations

rafal.kozlowski@gi.org.pl

Bądź na bieżąco! Dołącz do kanału:

GI & Friends

Kontakt

Rafał Kozłowski
Head of Relations

rafal.kozlowski@gi.org.pl

Bądź na bieżąco! Dołącz do kanału:

GI & Friends

© Fundacja Generacja Innowacja, 2025
ul. J. P. Woronicza 33/112, 02-640 Warszawa
KRS 0001041229, NIP 5214023308

© Fundacja Generacja Innowacja, 2025
ul. J. P. Woronicza 33/112, 02-640 Warszawa
KRS 0001041229, NIP 5214023308

© Fundacja Generacja Innowacja, 2025
ul. J. P. Woronicza 33/112, 02-640 Warszawa
KRS 0001041229, NIP 5214023308